Jakončič

f  +386 5 304 38 08
info@jakoncic.eu
w www.jakoncic.eu

Nahajamo se v Kozani v Goriških Brdih v bližini Nove Gorice. Do nas lahko pridete z goriške strani, po Soški dolini ali pa iz Italije.

ZemljevidSmer iz Nove Gorice: Iz Nove Gorice peljete v smeri Solkana, kjer prečkate reko Sočo in nadaljujete pot po sabotinski cesti. Peljete skozi naselja Podsabotin, Hum (kjer zavijete v glavnem križišču desno) in Kojsko. Pot nadaljujete skozi vas Gonjače in pri Šmartnem zavijete levo ter sledite označbam.

Smer iz Bovca: Iz Bovca peljete po dolini Soče v smeri proti Novi Gorici. Reko Sočo prečkate v vasi Plave (zavijete desno) in nadaljujete po poti, ki pelje v Goriška Brda. Nato peljete skozi vas Gonjače in pri Šmartnem zavijete levo ter sledite označbam. ...

Pot iz Italije: V Goriška Brda pridete čez mejni prehod Neblo - Venco, ki se nahaja na cesti Krmin - Dolenje (Cormons - Dolegna). Peljete po glavni cesti proti kraju Dobrovo, nadaljujete pot do vasi Šmartno, kjer zavijete desno ter sledite označbam.