Jakončič

Kje smo

Goriška Brda so gričevnata pokrajina s sredozemskim podnebjem, ki leži na prehodu iz alpsko-kraškega sveta v Furlansko nižino. Pokrajina se razprostira med reko Sočo na jugovzhodu in reko Idrijo na severozahodu. Gričevje se dviga proti hriboma Korada in Sabotin ter se spušča proti Furlaniji. Milo podnebje, rodovitna prst, tradicija in marljivost prebivalcev so sloves pokrajine popeljali širom sveta. Skoraj vsak briški kmet ima skrbno izbrane in negovane vinograde ter sadovnjake. Poleg vrhunskih vinskih sort rastejo v Brdih tudi najzgodnejše in najslajše češnje.

Družinska kmetija Jakončič
Kozana 5,
5212 Dobrovo v Brdih
Slovenija

Nahajamo se v Kozani v Goriških Brdih v bližini Nove Gorice. Do nas lahko pridete z goriške strani, po Soški dolini ali pa iz Italije.

ZemljevidSmer iz Nove Gorice: Iz Nove Gorice peljete v smeri Solkana, kjer prečkate reko Sočo in nadaljujete pot po sabotinski cesti. Peljete skozi naselja Podsabotin, Hum (kjer zavijete v glavnem križišču desno) in Kojsko. Pot nadaljujete skozi vas Gonjače in pri Šmartnem zavijete levo ter sledite označbam.

Smer iz Bovca: Iz Bovca peljete po dolini Soče v smeri proti Novi Gorici. Reko Sočo prečkate v vasi Plave (zavijete desno) in nadaljujete po poti, ki pelje v Goriška Brda. Nato peljete skozi vas Gonjače in pri Šmartnem zavijete levo ter sledite označbam. ...

Pot iz Italije: V Goriška Brda pridete čez mejni prehod Neblo - Venco, ki se nahaja na cesti Krmin - Dolenje (Cormons - Dolegna). Peljete po glavni cesti proti kraju Dobrovo, nadaljujete pot do vasi Šmartno, kjer zavijete desno ter sledite označbam.